FAQ – CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
W jaki sposób dokonać wymiany?
Należy starannie spakować towar, który ma zostać wymieniony. Do paczki włożyć formularz wymiany z informacją od kogo jest paczka oraz na jaki produkt mamy go wymienić. Koszt ponownej wysyłki leży po stronie kupującego (według cennika https://ratownikplus.pl/dostawa/ ). Pieniądze na ponowną wysyłkę należy przelać na nasze konto bankowe https://ratownikplus.pl/formy-platnosci/ .
Ile mam czasu na zwrot towaru?
W ciągu 14 dni od odbioru towaru należy poinformować sklep o chęci dokonania zwrotu. Następnie bezzwłocznie odesłać do nas paczkę. Koszty wysyłki ponosi kupujący.
Czy mogę zwrócić towar z własnym nadrukiem?
Nie. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku zamówienia produktu personalizowanego.
W jaki sposób dokonać zwrotu?
Wystarczy spakować towar wraz z dowodem zakupu (paragon w wersji papierowej jeżeli taki był w paczce) oraz formularzem zwrotu ( https://ratownikplus.pl/zwroty/ ) i odesłać do nas na adres: Ratownik Plus ul. Popiełuszki 11, 64-020 Czempiń.
Otrzymałem towar inny niż zamówiony, co teraz?
Bardzo proszę skontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie. Rozwiążemy ten problem.
Nie otrzymałem paragonu / faktury.
W większości przypadków dokument sprzedaży wysyłany jest automatycznie oraz w formie elektronicznej na podany przez Klienta adres mailowy. Należy pobrać go klikając w link. Jeżeli mail nie dotarł prosimy o kontakt.
Czy istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności?
Nie, nie ma takiej możliwości.
Dlaczego nie mogę kupić za pobraniem?
Jeżeli w koszyku znajduje się towar z kategorii, w której personalizacja jest możliwa dostawa „za pobraniem” automatycznie zostaje wyłączona.
Płatnośc PayU została przerwana/anulowana, jak mogę opłacić zamówienie?
Obecnie najlepszą opcją w tym przypadku jest dokonanie wpłaty bezpośrednio na nasz rachunek bankowy https://ratownikplus.pl/formy-platnosci/.
Nie odebrałem paczki z paczkomatu, co mogę zrobić żeby otrzymać paczkę?
Kiedy paczka wróci do naszego sklepu możemy nadać ją ponownie. W tym przypadku należy ponownie opłacić wysyłkę (na nasz rachunek bankowy) według cennika dostawy https://ratownikplus.pl/dostawa/ .
Towar był zapakowany w sam foliopak, dlaczego?
Ze względów ekologicznych zdecydowaliśmy się na pakowanie naszych produktów w opakowanie zbiorcze. Jeżeli zamówiony towar ma być spakowany w dodatkowy przezroczysty woreczek (bo np. ma to być prezent), prosimy wpisać taką informację podczas składania zamówienia w okienku „UWAGI DO ZAMÓWIENIA”.
Jaką metoda wykonywane są nadruki?
Metodę nadruku wybieramy indywidualnie do każdego zamówienia.
Jak trwałe są nadruki?
Trwałość nadruku wiąże się z przestrzeganiem instrukcji prania. Nasze produkty można prać w pralce. Większość z nich należy prać w maksymalnie 40 °C. Można je suszyć w suszarce bębnowej.
Nie znalazłem produktu w ofercie, czy mimo to mogę go zakupić?
Ciągle uzupełniamy nasz sklep o nowe produkty. Bardzo możliwe, że czeka on w kolejce do wystawienia. Występują też różne inne czynniki, przez które produkt mógł zniknąć ze sklepu, dlatego na to pytanie odpowiemy telefonicznie bądź mailowo.
Czy „ten” wzór występuje w kroju damskim?
Większość naszych produktów występuje w kroju damskim. Jeżeli nie ma go na stronie sklepu, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Czy mogę przyjechać przymierzyć wybrany przez siebie produkt?
Oczywiście. Nasze produkty przygotowywane są po złożeniu zamówienia, dlatego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. Przygotujemy wybrany towar do przymiarki i umówimy się na konkretny termin.
Kiedy i w jakich godzinach mogę odebrać paczkę osobiście?
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Jeżeli nie jesteś w stanie odebrać paczki w tym czasie zadzwoń do nas, ustalimy szczegóły odbioru.
Dzwoniłem 10 razy i nikt nie odbiera telefonu?
Pracujemy w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00 i w tym czasie odbieramy telefony. Poza godzinami pracy biura preferujemy kontakt mailowy. Jeżeli sprawa jest tak pilna, że nie może czekać do rana prosimy o SMS. Bardzo prosimy o zrozumienie i wyrozumiałość w tej kwestii.