Prawo odstąpienia od umowy
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty wysyłki zwrotu ponosi klient.
- Sklep nie odbiera zwrotów nadanych za pobraniem oraz przesyłek nadawanych do automatów pocztowych
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
- W terminie 10 dni roboczych od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku zamówienia produktu personalizowanego.
- Adres do wysyłki: Ratownik Plus ul. Popiełuszki 11, 64-020 Czempiń.
- Formularz zwrotu – do pobrania.
Reklamacje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien najpierw skontaktować się mailowo bądź telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (BOK) oraz odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Adres do wysyłki: Ratownik Plus ul. Popiełuszki 11, 64-020 Czempiń.