§1 Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest: Veritrade Łukasz Zakrzewski, działalność zarejestrowana w Czempiniu przy ul. Gruszkowej 12 , NIP 6981672161.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2 Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
– poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
– emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu.
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą e-mail.
3. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez Klienta.
4. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Wpłacona kwota zostanie wówczas zwrócona niezwłocznie na numer rachunku z którego została wpłacona lub na konto PayU w przypadku zapłaty za zamówienie przez PayU.
§3 Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
2. Zamówienia personalizowane realizowane są tylko i wyłącznie za przedpłatą (PayU, PayPal lub przelew)
3. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
4. Warunkiem wydania towaru jest potwierdzenie zapłaty za towar i przesyłkę.
§4 Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm kurierskich (IN POST lub DPD). Istnieje możliwość odbioru zamówienia przez klienta w siedzibie firmy (ul. Popiełuszki 11, 64-020 Czempiń).
2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
3. Wysyłka towaru następuje w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty zaksięgowanie wpłaty.
4. Produkty spersonalizowane wysyłane są w terminie do 10 dni roboczych, licząc od dnia zapłaty oraz przesyłania niezbędnych informacji dotyczących przygotowana produktu.
§5 Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien najpierw skontaktować się mailowo bądź telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (BOK) oraz odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
5. Adres do wysyłki: Ratownik Plus ul. Popiełuszki 11, 64-020 Czempiń.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Koszty wysyłki zwrotu ponosi klient.
4. Sklep nie odbiera zwrotów nadanych za pobraniem oraz przesyłek nadawanych do automatów pocztowych
5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
6. W terminie 10 dni roboczych od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku zamówienia produktu personalizowanego.
8. Adres do wysyłki: Ratownik Plus ul. Popiełuszki 11, 64-020 Czempiń.
9. Formularz zwrotu – do pobrania.
§7 Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§8 Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Zmiany w Regulaminie stają się skuteczne w terminie 14 (czternastu) dni od daty opublikowania ich na stronie www.RATOWNIKPLUS.pl – z tym, że dla zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu, zamówienia realizowane są na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.